Facebook
Twitter

Tὰ ἀρχαῖα Ἑλληνικὰ θεραπεύουν!

Tὰ ἀρχαῖα Ἑλληνικὰ θεραπεύουν!
Κατηγορία:
Αρχαία Ελλάδα
Υποκατηγορία:
Αρχαίοι Έλληνες
Ημερομηνία Δημοσίευσης:
26 2012
Ώρα Δημοσίευσης:
22:00
Το ανάρτησε ο/η:
Gpapado
Μοιραστείτε το άρθρο!
Μοιραστείτε το άρθρο!
Πηγές:
http://www.afipnisi.org
Ὑπάρχουν πολλοὶ ποὺ θὰ φέρουν ἀντίλογο ἐπὶ τοῦ συγκεκριμένου. ‘Υπάρχουν καὶ πάρα πολλοί, ὅλο καὶ περισσότεροι, ποὺ θὰ συμφωνήσουν.Διαθέτω πλέον προσωπικὲς ἐμπειρίες γιὰ νὰ στηρίξω τὴν ἄποψί μου (ὄχι γνώμη) καὶ καταφθάνουν διαρκῶς νεότερες ἐπιβεβαιώσεις.

Δὲν ἔχω συμμετάσχει σὲ ἔρευνες, ἀλλὰ γνωρίζω πὼς γίνονται καὶ ἔχουν ἐκπληκτικὰ ἀποτελέσματα. Δὲν εἶμαι ἰατρός, ἀλλὰ ἀντιλαμβάνομαι τὰ ἐπιτεύγματα τῆς ἰατρικῆς. Καὶ εὐτυχῶς ἐπιβεβαιώνουν διαρκῶς τὸν τίτλο τῆς ἀναρτήσεως.

Τὸ κείμενον ἀπὸ τὸ newsboμb, δὲν εἶναι ἐπιβεβαίωσι ἐπιστημονική, ἀλλὰ μία κοινὴ πλέον παραδοχή ποὺ ἀρχίζει ἐπί τέλους νὰ βρίσκῃ τὸν δρόμο τῆς διαδόσεως.

Φιλονόη

Υ.Γ. Ἡ Εἰρήνη Μαυροπούλου εἶναι μία ἐρευνήτρια ποὺ κατέχει τὴν γλώσσα μας καὶ τὴν διδάσκει σὲ παιδιά. Ἐλπίζω νὰ εἶναι ὅλο καὶ περισσότεροι αὐτοὶ ποὺ θὰ ὁδηγήσουν τὰ παιδιά τους στὴν γνώσι.

Τα αρχαία ελληνικά είμαι μια ζωντανή γλώσσα και, όπως αποδεικνύουν έρευνες Ελλήνων και ξένων επιστημόνων, θεραπευτική, σύμφωνα με τον καθηγητή Παν/μιου Πατρών και μέλους του Εθνικού Συμβουλίου Έρευνας και Τεχνολογίας Σταύρο Παπαμαρινόπουλο.
Ο καθηγητής, που τα τελευταία χρόνια ασχολείται συστηματικά με την ελληνική γλώσσα και την αποκωδικοποίηση της ελληνικής μυθολογίας, παρουσιάζει αποκλειστικά στο newsbomb.gr όλες τις έρευνες που έχουν γίνει πάνω στην δυναμική της ελληνικής γλώσσας και την επίδρασή της στον εγκέφαλο.

«Σύμφωνα με την θεωρία, του Καθηγητού της Φιλολογίας Eric Havelock η οποία στηρίζεται στον Πλάτωνα, το αρχαίο ελληνικό αλφάβητο προκάλεσε πακτωλό αφηρημένων εννοιών στον αρχαίο ελληνικό κόσμο, λόγω ενεργοποίησης του εγκεφάλου των χρηστών του. Στον συνεδριακό τόμο των τετρακοσίων σελίδων «Alphabet and the Brain, έκδοση Springer του 1988» παρουσιάζονται τα συμπεράσματα πλήθους κορυφαίων επιστημόνων φιλολόγων, γλωσσολόγων και άλλων ειδικοτήτων πλην Ελλήνων αντιστοίχων ειδικοτήτων. Επιμελητές της έκδοσης ήταν ο Καθηγητής της Ιατρικής Charles Lumsden του Πανεπιστημίου του Τορόντο και ο Διευθυντής του Κέντρου Θεωρίας της Επικοινωνίας “Marchal McLuhan” Derrick De Kerckhove.» υποστηρίζει ο κ. Παπαμαρινόπουλος.

Τα επιστημονικά αποτελέσματα που υποστηρίζουν τη θεωρία του Havelock είναι τα εξής: Πρώτον η περιοχή Broca που βρίσκεται στην αριστερή πλευρά του εγκεφάλου ενεργοποιήθηκε λίγο περισσότερο λόγω του ελληνικού αλφαβήτου διότι χρησιμοποιήθηκαν επιτυχώς φωνήεντα σε γραφή για πρώτη φορά. Δεύτερον, ο ανθρώπινος εγκέφαλος επαναπρογραμματίστηκε επιτυχώς και τρίτον, η πιο πάνω αναφερθείσα συγκλονιστική μεταβολή στην λειτουργία του εγκεφάλου, προκάλεσε μία ουσιώδη αλλαγή στην ψυχολογία των χρηστών του αλφαβήτου, από την οποία προέκυψε η ανάγκη επικοινωνίας των πολιτών δια της λειτουργίας του θεάτρου.

Οι δημοσιευμένες έρευνες της επιστημονικής ομάδας του ψυχιάτρου Ιωάννη Τσέγκου, παρουσιάζονται στο βιβλίο «Η εκδίκηση των τόνων». Σε αυτές, αλλά και σε νεώτερες έρευνες 1999-2010, απέδειξαν ότι οι μετρήσιμοι δείκτες της Λεκτικής Νοημοσύνης και της Αφαιρετικής Σκέψης με αποδεκτές τεχνικές επιταχύνθηκαν σε ομάδα 25 μη-δυσλεξικών παιδιών. Η διδασκαλία στα παιδιά αυτά καθώς και οι μετρήσεις των δεικτών άρχισαν από την ηλικία των 8 ετών και συνεχίστηκαν μέχρι και τα 12 χρόνια τους. Οι ίδιοι δείκτες επιβραδύνθηκαν στην ισάριθμη ομάδα μη-δυσλεξικών παιδιών τα οποία δεν διδάχθηκαν εβδομαδιαίως και εξωσχολικώς επί δίωρο την Αρχαία Γλώσσα. Ας σημειωθεί ότι οι δύο ομάδες διδάχθηκαν τα ίδια προγραμματισμένα μαθήματα στο κανονικό ωράριο η δε στατιστική ανάλυση των αποτελεσμάτων έγινε με γενικώς αποδεκτό πρότυπο.

«Η αυστραλή πανεπιστημιακή ερευνήτρια Kate Chanock, έκανε ένα βήμα παράλληλο ως προς τον Ιωάννη Τσέγκο, διότι στο έργο της «Help for a dyslexic learner from an unlikely source: the study of Ancient Greek, Literacy 2006» περιγράφει πως κατέστησε ένα αγγλομαθή δυσλεξικό σε μη-δυσλεξικό με τα Αρχαία Ελληνικά! Εν τούτοις, από φέτος, τα μεν παιδιά της Αγγλίας του Δημοτικού στην περιοχή της Οξφόρδης, με επιστημονική πρόταση, επιπροσθέτως των μαθημάτων τους θα μαθαίνουν Αρχαία Ελληνικά, τα δε αντίστοιχης ηλικίας λληνόπουλα, μόνον με πολιτική απόφαση, δεν θα διδάσκονται την Αρχαία Γλώσσα ενώ θα έπρεπε, αλλά Αγγλικά!» τονίζει χαρακτηριστικά ο κ. Παπαμαρινόπουλος.

Δείτε το παρακάτω video στο οποίο επιστήμονες μιλούν για την αρχαία ελληνική γλώσσα και την επίδρασή της στον άνθρωπο…

Δείτε στην ίδια κατηγορία
Ταινίες
  • Μαντώ Μαυρογένους
    Μαντώ Μαυρογένους
  • Οι Σουλιώτες
    Οι Σουλιώτες
  • Ο θρύλος του Αινεία (War of the Trojans) (1962)
    Ο θρύλος του Αινεία (War of the Trojans) (1962)
  • Οδύσσεια (Ulysses) (1954)
    Οδύσσεια (Ulysses) (1954)
  • Ο Κολοσσός της Ρόδου (The Colossus of Rhodes) (1961)
    Ο Κολοσσός της Ρόδου (The Colossus of Rhodes) (1961)
  • Η έξοδος του Μεσολογγίου
    Η έξοδος του Μεσολογγίου
  • Βαβυλωνία
    Βαβυλωνία
  • Οι Γεννάιοι Του Βορρά
    Οι Γεννάιοι Του Βορρά
  • Ο γίγας του Μαραθώνος (Giant of Marathon) (1959)
    Ο γίγας του Μαραθώνος (Giant of Marathon) (1959)
  • Οδύσσεια (The Odyssey) (1997)
    Οδύσσεια (The Odyssey) (1997)
  • Οι άθλοι του Ηρακλέους (Labors of Hercules) (1958)
    Οι άθλοι του Ηρακλέους (Labors of Hercules) (1958)
  • O Ιάσονας και οι Αργοναύτες (Jason and the Argonauts) (2000)
    O Ιάσονας και οι Αργοναύτες (Jason and the Argonauts) (2000)
  • Ιφιγένεια (Ifigeneia) (1977)
    Ιφιγένεια (Ifigeneia) (1977)
  • Ο Τρωικός Πόλεμος (La guerra di Troia) (1961)
    Ο Τρωικός Πόλεμος (La guerra di Troia) (1961)
  • Πολεμισταί της Ειρήνης
    Πολεμισταί της Ειρήνης
  • 28η Οκτωβρίου, ώρα 5.30
    28η Οκτωβρίου, ώρα 5.30
  • Όχι
    Όχι
  • Στη μάχη της Κρήτης
    Στη μάχη της Κρήτης
  • Αντιγόνη (Antigone) (1961)
    Αντιγόνη (Antigone) (1961)
Ποιό ήταν κατά τη γνώμη σας το μεγαλύτερο στρατιωτικό επίτευγμα των Ελλήνων;
Θερμοπύλες
Επανάσταση 1821
Έπος του 40
Φίλοι Bloggers
Σαν Σήμερα
10
  • 1470: Ενετοί και Έλληνες προβάλλουν ηρωική άμυνα, στο Παλαιόκαστρο Λήμνου, ενάντια στους Τούρκους.
  • 1570: Ενετοί και Έλληνες υπό τον Ιάκωβο Celsi και τον Μανώλη Μόρμορη απελευθερώνουν το Σοποτό Χειμάρρας από τους Τούρκους.
  • 1718: Συνθήκη του Πασάροβιτς μεταξύ Ρωσίας και Τουρκίας, με την οποία παραχωρείται στην Τουρκία ολόκληρη η Πελοπόννησος.
  • 1821: Ο Ομέρ Βρυώνης εισέρχεται στην πόλη της Λιβαδειάς. Οι Τούρκοι παραδίδουν το Αγρίνιο στους Έλληνες πολιορκητές.
  • 1822: Παραδίδονται στους Αθηναίους εφόρους και καπεταναίους 1.160 Τούρκοι που βρίσκονταν στην Ακρόπολη.
  • 1823: Δύναμη 10.000 Τούρκων, υπό τον Γιουσούφ πασά Περκοφτσαλή, πυρπολεί την Αράχωβα και το Καστρί Δελφών.
  • 1825: Οι Αιγύπτιοι καταλαμβάνουν και καίνε την Τρίπολη.
  • 1829: Νίκη των Ελλήνων επί των Τούρκων κοντά στη Θήβα.
  • 1877: Σύσταση του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού.
  • 1920: Απόσπασμα της ΧΙΙΙ Μεραρχίας Πεζικού και του 1ου Συντάγματος Ιππικού απελευθερώνει το Σαλιχλί.
  • 1944: Οι Γερμανοί εκτελούν στο Δίστομο Βοιωτίας 218 πολίτες.
  • 1958: Λεηλασίες Ελληνικών καταστημάτων στη Λευκωσία από τους Τούρκους.
Συνδεδεμένοι Χρήστες: 104
© 2012 www.eleysis-ellinwn.gr